Nejčastější dotazy

Telefonická objednávka

Mohu si zboží objednat telefonicky?

Ano. Naše obchodní oddělení s Vámi rádo vytvoří objednávku a poradí při výběru zboží, v pracovní dny od 8.00 do 16.00 hod. na tel. 724 024 086. Neváhejte nás kontaktovat!


Vrácení zboží

Produkt nesplňuje moje představy. Mohu jej vrátit?

Ano, produkt je možné do 14 dnů od převzetí vrátit bez udání důvodu. Zde najdete kompletní podmínky pro vrácení zboží do 14 dnů.


Poškozený balík

Poštou/přepravcem mi přišel balík, který jeví známky poškození. Jak mám postupovat?

Pokud zjistíte poškození obalu či zboží při dopravě, doporučujeme takové zboží odmítnout převzít nebo vyhotovit spolu s přepravní firmou záznam o poškození. Podrobné informace k převzetí zásilky.


Poškození zásilky zjištěno po rozbalení

Při převzetí zásilky je patrné, že je poškozena. Jak mám postupovat?

V případě, že zjistíte poškození po rozbalení zásilky, neprodleně nás kontaktujte. Budeme tuto zásilku reklamovat u přepravce, který k Vám vyšle technika, který vyhodnotí škodu a sepíše s Vámi zápis o poškození zásilky.

Mohlo by Vás zajímat
Perfegi
0 ks zboží
Cena: 0 Kč
Proč nakoupit u nás?
Sledujte nás
facebook google+
Vinařství

Značky

Odběrné místo
Provozní 5492/3
722 00 Ostrava-Třebovice
+420 724 024 086
info@potreby-pro-vina.cz
Přihlášení Registrace